Bloc de l'assignatura de Català de l'IES Miquel Crusafont i Pairó de Sabadell. I si algú s'hi apunta, millor!

dijous, 6 de març del 2008

Harry Potter i el pres d'Azkaban

HARRY POTTER I EL PRES D'AZKABAN
-J. K. ROWLING-




Després de dotze llarguíssims anys de captiveri dins la inexpugnable fortalesa d’Azkaban, un mal dia l’infame Sirius Black s’escapa de la presó. Condemnat per haver mort tretze persones mitjançant un malefici, el fugitiu està cridat a ser l’hereu de Voldermort, el Senyor de les forces del mal. Sirius desapareix per sorpresa, deixant poques pistes rere seu. Harry Potter no les té totes, ni tan sols se sent protegit entre els murs de l’escola de màgia on estudia, envoltat pels seus amics. Per si tot això fos poc, sembla que un d’ells està disposat a trair-lo...

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Creiem que aquest llibre és molt interesant, perquè surt molta fantasia i personalment a nosaltres ens agrada molt la magia...Doném anims, a qui bulgui llegir-se aquest llibre ja que és un llibre molt interesant i per totes les edats.


Ivàn Martínez & Jonathan Moiron

Anònim ha dit...

Aquest llibre jo el recomano perquè poc a poc t'enganxa amb la seva trama dels dementors i altres coses , també estan bé els personatges , tan vells com nous , que hi surten .




Victor Vidal

Anònim ha dit...

A mi em va agradar molt el llibre i em sembla que també es façil de legir. L'unic problema amb la lectura pot ser amb els noms dels personatges.

Anònim ha dit...

Aquest és el millor llibre de la saga Harry Potter.
En la novel·la apareixen personatges molt importants, el padrí desaparegut del Harry, el Becbrau, un hipògrif molt bonic, i si em permeteu dir-ho, molt bo, em cau molt bé.
El que m'ha agradat més, tot hi que m'ha fet més pena, és la seva història, per sort es va...
Us deixaré amb la intriga perquè us el llegiu.
Pot semblar llarg, però val la pena. Encara que llegir seria l'últim que farieu en la vida, us ho dic de debó, llegiu aquest llibre, no us decebrà, us ho asseguro.
Li recomano a tot el món. No cal que us els llegiu tots un per un, o en ordre, perquè jo mel's vaig llegir tots els de la saga saltejats i ho vaig captar tot.
El primer és el pitjor, però si voleu, podeu passar al tercer directament.

Rita Salavert Otal 2n R1

Anònim ha dit...

Aquest llibre m'ha agradat bastant, ja havia llegit algun Harry Potter però no m'acabaven de convèncer molt, en canvi aquest l'he trobat més divertit i es fa més curt de llegir. Hem va xocar descobrir que el que se suposa que es un personatge molt perillós acabi sent familiar de'n Harry i ajudant-li. El recomanaria per la gent que no li acabi de trobar el punt als primers llibres de'n Harry Potter, que provi a llegir-se aquest, jo miraré de llegir-me algun llibre més d'aquest petit bruixot.



Mario Garcia 2R1

Anònim ha dit...

Encara que aquest llibre es molt gruixut, no se m'ho a fet gaire. Aquest és el primer llibre que hem llegeixo de Harry Potter, mai havia llegit un llibre d'ell. M'agradat bastant perquè es força divertit encara que quant llegeixes algunes aventures i et fiques dintre del llibre sembla que et passin a tú i fa que cada vegada llegeixis més i més. La part que no m'ha agradat molt a sigut quan la tieta Marg li dóna regals a en Dudley i a en Harry el deixen de costat. Li ho recomano a la gent que li agrada llegir, però en veritat li ho recomano a tot el món, perquè el meu cas que no m'agrada gens llegir, m'ho he llegit i no s'he ma fet res llarg. To passes bé.







Desirée Arqué 2R1

Unknown ha dit...

Aquest llibre m'ha agradat molt, ja que me le llegit per segona vegada i els trobo molt interessant.
Les aventures d'en Harry m'agraden perquè per un moment em fan oblidar els meus problemess, i sembla que les aventures em passen a mi.
El recomano a totes les edats. Crec que mai es tard per viure una bona aventura.