Bloc de l'assignatura de Català de l'IES Miquel Crusafont i Pairó de Sabadell. I si algú s'hi apunta, millor!

dilluns, 3 de març del 2008

El príncep de la boira

EL PRÍNCEP DE LA BOIRA
-CARLOS RUÍZ ZAFÓN-


Els Carver, la família d'un original rellotger, es traslladen a un poblet de la costa. La nova llar que els espera, però, està envoltada de misteri, perquè encara s'hi respira l'esperit d'en Jacob, que va morir ofegat als nou anys. Les estranyes circumstàncies d'aquesta mort es comencen a aclarir amb l'aparició d'un diabòlic personatge: el Príncep de la Boira, que és capaç de concedir qualsevol desig a una persona... a un preu ben alt…

Novel·la juvenil de misteris i aventures.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Aquest llibre em va agradar molt perquè té un caire misteriós molt agradable, durant tota la lectura del llibre no pots parar de llegir-lo, és molt interessant.
Una amiga em va dir que el final era molt emotiu, a mi no m'ho va semblar, mes aviat un final divertit.
Li recomanaria aquest llibre a tota la gent que li agraden els llibres de misteri amb un toc de terror.

Anònim ha dit...

Jo crec que si que té un final molt emotiu, ja que si has aconseguit posar-te a la pell de la noia fa molta pena.
M'ha encantat el llibre, des de que vaig començar a llegir-lo no he pogut parar.
El recomano a gent de 14 a 15 anys, ja que potser així entendran més la historia d'amor...només potser.