Bloc de l'assignatura de Català de l'IES Miquel Crusafont i Pairó de Sabadell. I si algú s'hi apunta, millor!

dilluns, 26 de maig del 2008

S'acosta el final...

Bé, es pot dir que tenim a tocar dels dits el final de curs. Amb ell també arriben els viatges (Cala Montjoi i Mallorca), els crèdits de síntesi, les notes... I l'hora de fer les valoracions, és clar. Per això us proposo que valoreu l'assignatura de Lectura i l'activitat de Biblioteca a l'aula. Els dos primers trimestres van servir per llegir dos llibres de lectura obligatoris, i al llarg del tercer trimestre heu pogut escollir els que us venien més de gust. I sense pagar ni un euro, que sempre va bé! Doncs res, us deixo l'espai perquè pugueu dir-hi la vostra, d'acord?
I recordeu que l'estiu, amb totes les hores lliures de què disposeu, sempre és un bon moment per agafar un bon llibre i escapolir-vos del món de l'aire condicionat i les samarretes sense mànigues.

Una abraçada!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Som el José i la Sara, la idea de la biblioteca a l'aula ens sembla que esta molt bé, pots elegir el llibre que et vingui de gust sense pagar res. Al primer trimestre varem llegir No demanis llobarro fora de temporada. Al José l'hi va agradar molt, diu que va ser fàcil de llegir en canvi la Sara diu tot el contrari. Al segon trimestre varem llegir, Les cartes d’Hèrcules Poirot. Al José no li va agradar gens perquè no li ha sigut fàcil de llegir, però a la Sara li ha agradat molt, s'ho estaria llegint cada dia. (som tan diferents, que no trobem cap llibre que ens agradi als dos, té collons la cosa, nois!)
Doncs al tercer trimestre, l'Oriol ens ha deixat agafar el llibre que volem, el José s'ha llegit 4 però el que més li ha agradat ha sigut No hi ha petons per als fantasmes.
I la Sara s'ha llegit 3 i li han agradat tots més o menys.

Petons per a tots.

Fins una altra.

JOSÉ I SARA

Anònim ha dit...

El primer trimestre ens hem agut de llegir el llibre del Flanagan (no demanis llobarro fora de temporada) que és un llibre d’aventures molt entretingut i ens ha agradat molt.
Al segon trimestre ens hem llegit el llibre de les cartes d’Hèrcules Poirot que és un llibre que està força bé, és una novel·la de Jaume Fuster, tracta sobre un detectiu molt famós(Hèrcules Poirot) inventat per Agatha Christie. Però es troba un cas una mica estrany que al final el resol amb l’ajuda de la seva amiga la senyoreta Puig, (ella estava enamorada d’ell).
Al tercer trimestre vam llegir els llibres: L’assassí del sgt. Pepper’s (Zaira), El ciclista sense cap (Yasmin), Penjats a les colònies (Cristina).
Zaira: Em va agradar bastant per el tema de l’assassinat i el misteri, però amb els noms dels personatges a vegades em feia embolics.
Cristina: M’ha agradat molt perquè és una col·lecció de llibres que estan força bé (l’escola calavera) i tots els llibres que fa són gènere de terror.
Yasmin: M’ha agradat perquè els llibres de terror m’encanten tant com els de misteri.

2n R2
Cristina Plata
Yasmin Acemel
Zaira Vacas

Anònim ha dit...

Dons ja arriba el final de curs és veritat, i les notes no són massa bones ila mota de lectura a mi en sembla que estic aprovada, si no me equivocada don bé ja esta




mayra

Anònim ha dit...

A nosaltres ens a agradat l’idea de poder escollir el llibre que volguéssim, el llibre del primer trimestre “No demanis llobarro fora de temporada”:
-Alba: a mi en va agradar molt tenia molta intriga, va estar bé.
-Laura: sent sincera a mi em va agradar mes el del segon trimestre escara que aquest no estava malament, es bastant interessant.
-Míriam: al primer trimestre encara no hi era al r2 i no me’l vaig poder llegir.
Al segon trimestre el llibre va ser “les cartes d’Hèrcules Poirot”:
-Alba: aquest llibre em va agradar perquè era molt interessant, al tenir morts misterioses al final del llibre es va endevinar l‘assassí.
-Laura: aquest llibre ma agrada’t molt perquè em semblava molt interessant, t’explica totes les escenes com una obra de teatre i això ma ajudat a entendre millor totes les situacions.
-Míriam: al segon trimestre tampoc hi era al r2.
Al tercer trimestre podíem escollir el llibre que ens agrades i l’Oriol ens el deixava sense tenir que comprar-los ni res, això ens sembla molt bona idea perquè hi ha gent que no te molts diners i així també té la oportunitat de llegir:
-Alba: a mi em va agradar perquè ja he llegit 2 llibres, la veritat és que ma agrada’t bastant i res mes que dir.
-Laura: a mi aquesta idea ma agradat bastant perquè si em compro el llibre se que mai mes me’l llegiré i gastaré diners per res, en canvi si puc escollir-lo, el llegeixo i el torno sense pagar res, així també pot tenir l’oportunitat de llegir la gent que no té diners per llibres.
-Míriam: a mi ma agradat perquè estava bé,em va agradar no teníem que gastar diners i podíem agafar el que volguéssim.



Laura Garcia
Míriam Marin
Alba Blasco

Anònim ha dit...

Doncs jo espero que aprovi lectura, a mi m’ha agradat això de llegir a classe i desprès comentar al bloc

judith y raquel ha dit...

A mi m'ha anat bé de les dues formes perquè als dos primers trimestres com era obligatori i ho llegiem tota la clase m'ha anava bé per preguntar o estudiar amb els companys, les coses que no entenia i al tercer trimestre com que escolliem el llibre que voliem i el que més ens agradava, doncs,també està bé.

Anònim ha dit...

Això de biblioteca a l'aula està bé, però no se quina de les dues maneres escollir, perquè la veritat és que si agafo l'idea de llibre obligatori, opinaria què està bé perquè miraríem i llegiriem més a fons el llibre; i si agafés la del llibre escollit per nosaltres, diria qué està bé, perquè pots escollir el que més t'agradi i en definitiva; penso que està molt bé lectura a l'aula; fa que tinguem mínim una hora de lectura i també fa que tinguem una mica de cultura.
Adéuuu

Núria

Anònim ha dit...

a mi m'agradat més seleccionar el nostre llibre de lectura, perquè així llegiem amb més ganes, perqué a vegades si obliguen a fer una cosa n ens agrada en canvi la mateixa cosa la fem sense obligar i alomillor fins i tot ens arriba a agradar.
També té coses positives ja que cadascun va al seu ritme llegint, no hi han controls!...

Penso que aixó de la biblioteca a l'aula ha estat bé per tots.








Marta López Armendáriz