Bloc de l'assignatura de Català de l'IES Miquel Crusafont i Pairó de Sabadell. I si algú s'hi apunta, millor!

dilluns, 8 de març del 2010

He tornat per ensenyar-te que podia volar

HE TORNAT PER ENSENYAR-TE QUE PODIA VOLAR
-ROBIN KLEIN-

La vida d'en Seymour, solitari i infeliç, canvia radicalment en conèixer l'Angie, una noia bonica i divertida. Aquesta amistat ajudarà en Seymour a trobar la seva pròpia personalitat i, a la vegada, donarà a l'Angie la força necessària per refer la seva vida, perquè, malgrat les aparences, ella també se sent sola i atrapada en el seu propi món.
Una bellíssima història sobre el valor de l'amistat i la solidaritat, que planteja l'afirmació de la personalitat davant les adversitats.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest llibre és bastant entretingut.La seva història és una mica complicada. Al principi semblava avorrit però després t'hi enganxes. El recomano a gent entre 13 i 16 anys degut a la seva complicació. A mi em va costar entendre'l al començament.

Marc Ureña 2R1

Anònim ha dit...

Aquest llibre m'ha agradat bastant perquè té una historia bastant entretinguda i m'ho he passat bastant bé llegint mel, no creia que m'agradaria tant perquè es veia d'aquest llibres que semblen molt ximples i que tota l'estona es repeteixen i no té res per esbrinar, o recomanaria a gent de 14 a 18 anys, crec que els hi agradaria molt.


Lorena Valero 2n R1

Anònim ha dit...

Aquest llibre "He tornat per ensenyar-te que podia volar" m'ha agradat bastant, ja que la seva història és molt bonica, però una mica complicada al principi, però després ho he entès tot. Com ja he dit a mi m'ha agradat i ho recomano a la gent perquè s'animi a llegir-lo.

Lidia Cano 2r1

Anònim ha dit...

Aquest llibre no m’ha agradat gaire, m’ha semblat que hi ha cops, que es fan avorrits, però també hi ha d’interessants, per això jo recomanaria aquest llibre a persones que els agradi llegir, però a qui no li agradi no, perquè es fa bastant pesat.

Zoraida Martínez

Anònim ha dit...

La meva opinió sobre aquest llibre ha sigut aquesta; És un llibre que ha estat interessant (intrigat) a l’hora de llegir, jo el recomano perquè esta molt bé per a qui li agradi llegir, és per a joves i ens pot ensenyar a mirar les coses d’una altra manera.

Natalia Castro